FELÉBREDÉS AZ EGO ÁLMÁBÓL



Valaki vagyok. 

Van élettörténetem, vannak érzéseim, gondolataim, tetteim.

Formák vesznek körül. a formák tánca körül ölel és magával ragad

Lassan rájövök, hogy egyik forma sem tartós, lassan szétporladnak, eltűnnek.

Egyedül vagyok. 

Keresem őt, aki nagyobb nálam, megment és célt ad.

Sokan jönnek hozzám, sok utat kínálnak, mely hozzá vezet.

Örömmel járom egyiket a másik után, szép álmokat látok

Az álmok azonban elmúlnak és én újra egyedül vagyok, 

A magányon kívül mást nem találok.

A formák közben még mindig járják körülöttem szirén táncukat.

Mindent ígérnek, magukkal csábítanak, de végül újra itt állok üres kézzel.

Lassan ráébredek, hogy mindez csak álom, hiábavalóság.

Érzem, hogy jön a halál, a legnagyobb ébresztő.

Lefoszlik rólam a hús terhe, a vágyak tengere, a gondolkodás állandó mókuskereke.

Ami marad, az vagyok Én, a formamentes Tudat.

FELÉBREDTEM!

Mivel ez a felébredés nem a formában történt, ezért érzem, hogy a formák tánca újra magával ragad.

Vár rám egy újabb álom.

Az Ego álma


Nézd meg a videót is!






Készült Frank M. Wanderer: Csendes forradalom.  A Tudat evolúciója című könyve alapján

Kapcsolódó cikkek

A SPIRITUÁLIS FELÉBREDÉS PILLANATA






Megjegyzések