UGORJUNK FEJEST AZ ISMERETLENBE

Most jött el az ideje annak, hogy együtt fejest ugorjunk az Ismeretlenbe. 

Képzeljük el, hogy most, ebben a pillanatban minden gondolat egy szempillantás alatt eltűnik a fejünkből. Nincsenek többé gondolataink. 

Ennek a tapasztalatnak a lehetősége talán első pillanatra félelemmel tölthet el bennünket. A gondolatok elvesztése azért rémíthet meg igazán, mert a gondolatokkal együtt eltűnik körülünk az elme biztonságot nyújtó álomvilága is.

Ha azonban tényleg fejest tudunk ugrani az Ismeretlenbe és ki tudunk lépni gondolataink bűvköréből, akkor meglepődve azt vesszük észre, hogy a gondolatok eltűnésével együtt eltűnt az önmagunkról alkotott képünk is. 

Most ebben az állapotunkban tegyük fel magunknak azt a kérdést, hogy "Ki vagyok én?" 

Ha erre a kérdésre választ találunk magunkban, akkor még bizony a gondolataink rabjai vagyunk, azok nem tűntek el a fejünkből. Erre a kérdésre ugyanis az elménk nem tud válaszolni, mert igaz valónk túl van a fogalmakon, a gondolatokon. Ezért igazán ébresztő ez a kérdés, mert túl visz az elmén bennünket.

A gondolatok eltűnése így kaput nyithat bennünk a valódi Én megtapasztalására. A gondolatokkal, az elmével együtt eltűnik ugyanis az Ego, az "Én ez és ez vagyok" fogalmi képzete és felragyogott bennünk a Vagyok igazsága

Ez az a létező tény, amelyet az évek során szépen felöltöztettünk a gondolataink ruháiba, az „Ez és ez vagyok én” gönceibe. 

Mivel a környezetünk minden figyelmünket erre a ruhára irányította, ezért akartuk azt egyre szebbé és csillogóbbá tenni. Ez aztán olyan jól sikerült, hogy teljesen azonosultunk ezzel a ruhával és a Létezés alapvető ténye már figyelmünk hatókörén kivülre került.

Napjainkban azonban újra eljött annak az ideje, hogy gondolat-ruháinkat levetve, a Létezőség meztelen valóságában találjuk meg igazi valónkat.

Részlet Frank M. Wanderer: Csendes forradalom.  A Tudat evolúciója című könyvéből

Magyarul is megjelent Frank M. Wanderer ÉBRESZTŐKÖNYVE, a Csendes forradalom. A Tudat evolúciója
A könyv könyvesbolti forgalomba nem kerül, itt rendelhető meg: http://fmcf.kery.org/


3d-book-fmw-csf-large

Megjegyzések